Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Westland klaar voor de sportzomer

Het Wilhelminaplein in Naaldwijk heeft een complete metamorfose ondergaan. Op het sfeervolle plein is een transparante tent van 25 x 25 meter verrezen, die over enkele dagen het domein is van Wilfred Genee, Gert Jakobs en Danny Nelissen. In het live uitgezonden sportpraatprogramma ‘De Zomer Van 4: Tour du Jour’ ontvangen zij tal van bekende gasten. Maandag 2 juli schuiven Erik Hulzebosch en de van oorsprong Westlandse Daniëlle Oerlemans aan. Daarna volgen nog 23 uitzendingen, waar onder meer Leontien van Moorsel, Tijl Beckand, Johan Derksen, Bart Veldkamp, Erik Dekker en Steven Rooks hun opwachting maken. Bovendien is er ruim podium voor de Westlandse tuinbouwproducten: planten, bloemen, groenten en fruit.

Bedrijfsleven is betrokken

Zowel voor als achter de schermen wordt al maanden hard gewerkt aan de komst van het sportpraatprogramma ‘Tour du Jour’ naar Westland. Westland Marketing, gemeente Westland, RTL4 en Infostrada Sports Group, uitvoerend producent van ‘Tour du Jour’, hebben de handen ineen geslagen om dit populaire sportprogramma uit te zenden vanuit het grootste internationale glastuinbouwcluster ter wereld. Waar de wielersport bovendien volksport nummer 1 is.

Het bedrijfsleven in Westland maakt massaal gebruik van de unieke kans die Tour du Jour biedt om Nederland kennis te laten maken met de gezonde Westlandse groenten en fruit, en met de prachtige bloemen die onze sierteeltsector produceert. Bedrijven zoals Koppert Cress, Best Fresh Group, Nature’s Pride en FresQ FrEsteem hebben met enthousiasme gereageerd om hun producten te leveren voor de Tour du Jour- keuken, die onder leiding staat van chef-kok Ben van Beurten. Ook de bloemenkwekers, zoals Chryson en Orchidee Nederland, leveren hun bijdrage door het decor met Westlandse bloemen aan te kleden.

Where Nature meets Innovation

Voor Westland Marketing is Tour du Jour een unieke gelegenheid om Westland op de kaart te zetten. Het programma heeft een enorm bereik en levert Westland veel positieve media-aandacht op. Westland Marketing maakt daarmee haar slogan ‘where nature meets innovation’ wereldkundig. Een slogan die laat zien dat Westland als innovatief, duurzaam dynamisch glastuinbouwcentrum van de wereld op het snijvlak zit van natuur, innovatie en ondernemerschap. Lars Flinkerbusch, directeur van Westland Marketing, vult aan:”om de innovatie, duurzaamheid en ondernemerschap van Westland naar buiten te brengen, gebruiken we Westlandse succesverhalen als basis. Met elkaar, bedrijven en inwoners, maken we die verhalen. De koppeling met dit succesvolle sportprogramma is voor ons dan ook een logische stap om Westland onder een breed publiek onder de aandacht te brengen”. De uitzendingen staan op het programma van RTL 4 van 2 tot en met 25 juli, van 22.30 tot 0.00 uur.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer