Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
o.a. social media, eigen merken, Belgische veilingen en jaarlijks terugkerende events van toeleveranciers

Nieuwe rubrieken in Handboek Tuinbouw Kasgroenten

Tholen - Over een paar dagen valt er bij u de nieuwe editie van het Handboek Tuinbouw Kasgroenten op de mat. Naast het gebruikelijke rassen-, product-, diensten- en merkenoverzicht vindt u nu ook het overzicht van de gebruikte social media accounts in de glastuinbouw.

Social media gaan een steeds belangrijkere rol spelen in marketingactiviteiten. Om de marketing van telers met eigen merken te ondersteunen, hebben we die merknamen in rood geprint.

De afzet via de Belgische veilingen verdient ook een eigen plaats, vinden we. Daarom staat er nu een hoofdstuk met veilingen van onze Zuiderburen in de nieuwe editie. Tot slot staan alle jaarlijks terugkerende evenementen van de toeleveranciers op een rij. Het boek is weer helemaal up-to-date.

We danken u hartelijk voor de medewerking en sturen u daarom met plezier een boek toe.

Voor meer informatie:
Annet Breure
[email protected]

Klik hier om een boek te bestellen

Gerelateerde artikelen → Zie meer