Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mise en Place partner van Kids University for Cooking

In de op de 10e verdieping van de Innovatoren gelegen business lounge van de Floriade ondertekenden vrijdag 15 juni Mise en Place en Kids University for Cooking een samenwerkingsovereenkomst. Ter feestelijke afsluiting werd er na de ondertekening een tonnetje Hollandse Nieuwe geveild en samen met de aanwezigen haring gehapt. De opbrengst van de haringveiling is bestemd voor de ontwikkeling van nieuwe activiteiten van Kids University for Cooking.



Mise en Place, werkgever aan ruim 5.000 getrainde horecaprofessionals, is een van de grootste personeelsorganisaties in de gastvrijheidbranche. De organisatie, die sinds 1994 in de studentensteden uitgroeide tot de meest populaire flexwerkgever, werkt onder andere samen met NH Hoteles, Camille Oostwegel, Okura Amsterdam en de grotere congrescentra en events.

Charles van Goch, oprichter en CEO Worldwide van Mise En Place, kan zich helemaal vinden in de missie van Kids University for Cooking, waarin de schooljeugd middels edutainmentprogramma’s op een leuke manier alles leert over gezond en lekker eten. De komende jaren zal Mise en Place niet alleen financiële ondersteuning bieden aan Kids University for Cooking, maar ook ondersteunen op personeelsgebied als in 2013 het eerste experience centre van Kids University opent in Villa Flora te Venlo. Een mooi partnership!

Kids University’s general manager Carl Rentes en initiatiefnemer Jan Klerken zijn erg blij met deze nieuwe partnerovereenkomst.‘ Een krachtenbundeling met een ervaren organisatie zoals Mise en Place betekent voor ons niet alleen financieel, maar ook inhoudelijk een belangrijke aanvulling. Samen zijn we slimmer en slagvaardiger.’Tot 6 oktober is er een voorproefje van Kids University for Cooking te zien op de Floriade in het Huis van de Smaak. Hier kunnen bezoekers een kijkje nemen in het smaakatelier waar inmiddels zo’n 3.000 schoolkinderen een foodworkshop beleefden. In 2013 opent The Kids University for Cooking in Villa Flora Venlo het eerste experience center op het gebied van voeding. Daar kunnen straks alle schoolkinderen van Nederland een educatief, spannend foodavontuur beleven.

Voor meer informatie: [email protected]

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer