Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Paul Mastronardi: "Aanklacht ongegrond"

Nature Sweet klaagt Mastronardi aan om tomatenverpakking

De Amerikaanse tomatengigant Mastronardi heeft met verbazing gereageerd op een klacht van een collega-bedrijf Naturesweet dat Mastronardi een product heeft gelanceerd met een merk en ontwerp dat veel lijkt op hun eigen merk. Het betreft Mastronardi's 'Sweet Angeltomaten', die volgens Naturesweet een kopie zijn van de Nature Sweet Cherubs. Volgens directeur Bryan Ambelang van Naturesweet heeft het bedrijf jaren geïnvesteerd om deze tomaat te ontwikkelen en wordt door de 'kopie' van Monsanto de consument in verwarring gebracht.



Paul Mastronardi heeft verbaasd gereageerd op de aanklacht van Naturesweet, omdat er nooit contact is gezocht met Mastronardi over de Sweet Angel-trostomaat. Mastronardi zegt nog niet de kans te hebben gehad om de complete aanklacht te kunnen lezen, maar noemt de genoemde zaken uit het persbericht ongegrond. Volgens Paul Mastronardi neemt Naturesweet hiermee de toevlucht tot een onjuiste tactiek en verwart er niemand in de markt de twee tomatenmerken. "De Sweet Angel is erg populair en het lijkt erop dat onze concurrent zich zo bezighoudt met onze producten dat ze hun toevlucht nemen tot onwettige inspanningen in plaats van eerlijk te communiceren in de markt.

Gerelateerde artikelen → Zie meer