Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

New branding Axidus: we can do it

Axidus heeft gekozen voor vernieuwing en professionalisering van de organisatie. Deze professionalisering is nodig om aan de huidige marktvraag en de verandering, die daarmee gepaard gaat te kunnen blijven voldoen. Axidus wil de beste zijn en dat kan alleen als je open staat om feedback te ontvangen van je klanten en deze feedback te vertalen naar nieuwe dienstverlening. Op deze manier ontstaat er een win/win situatie waarin beide organisaties hun vruchten kunnen plukken.



Een onderdeel van de professionalisering is new branding. Met deze uitstraling wil Axidus in samenwerking met Tip Top Reclame aan de klant laten zien dat Axidus een professionele organisatie is. De kleuren die Axidus gekozen heeft, staan voor jong, snel en dynamisch. Een ander onderdeel van de professionalisering is het monitoren van haar dienstverlening. Investeren in HR. Opleidingen theorie en praktijk gericht voor alle sectoren waar Axidus in vertegenwoordigd is. Axidus Uitzendburo WE CAN DO IT
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer