Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Waitrose verlengt prijzenwedstrijd met Tesco

In een brief aan consumenten laat Waitrose weten dat de prijzen van merkproducten in hun supermarkt nu gelijk zijn aan die van Tesco met uitzondering van promoties. Hiermee verlengt Waitrose de merkenwedstrijd, die begon in september 2010 en die betrekking heeft op 1000 productlijnen.

Waitrose schreef dat de supermarktketen blijft zorgen voor meer dan 1000 producten in de aanbieding en voor gratis bezorging van alle online kruideniersbestellingen (van £50 of meer). Waitrose heeft een Brits marktaandeel van ongeveer 4,5% en presteert al meerdere jaren beter dan de concurrenten.

"Dit besluit zou de klanten van Waitrose moeten verzekeren van basisprijzen en zou ook de voordelen die Sainsbury heeft opgebouwd met een opmerkelijk effectieve 'merkenwedstrijd', teniet moeten doen", aldus analist Clive Black.

Source: www.telegraph.co.uk
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer