Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Oranje boven in Week van de Paprika!

Het oranje paprika promotie team heeft op Koninginnedag en 1 mei een start gemaakt met de Week van de Paprika. Een record aantal bezoekers is door het team verrast met frisse oranje paprika en recepten om voortaan nog lekkerder, gezonder en makkelijker te eten.
Paprikapresentatie in Huis van de Smaak, kleurrijk en druk bezocht

Veel bezoekers

Op beide dagen trokken zowel veel Nederlanders als Duitsers, aangetrokken door het mooie weer, naar de Floriade. In Duitsland is 1 mei een vrije dag en dus hadden veel Duitsers maandag en dinsdag vrij. Op het park zijn naast Nederlands en Duits ook veel andere talen te horen. Opmerkelijk was een groepje Japanse dames die ’s ochtends de Keukenhof hadden bezocht en zich ’s middags tegoed deden aan paprika in het Huis van de Smaak.


Annette, Wim en Twan druk met het oranje publiek

Telers maken het verschil

Écht bijzonder op de kramenmarkt in het Huis van de Smaak is de ontmoeting tussen de paprikatelers en de bezoekers. In een uitnodigende paprikapresentatie hebben Wim en Annette Hermans en Twan Wijnen zich gepresenteerd als paprika-ambassadeurs. De bezoekers waren doorgaans zeer geïnteresseerd, wilden graag paprika proeven, waren vaak verrast over de gezonde eigenschappen van paprika en stelden ook veel vragen over de paprikateelt. Het directe contact tussen bezoekers en teler wordt door de bezoekers zeer positief ervaren. Het zou, gezien deze ervaring, fantastisch zijn wanneer meer paprikatelers zich aanbieden om een dag hun product te komen promoten in het Huis van de Smaak.


Links: Op de foto met je favoriete paprika
Rechts: Eerst naar de Keukenhof geweest en nu in het Huis van de Smaak

Op de foto met paprika

Veel bezoekers, zowel ouderen als kinderen, maakten gebruik van de mogelijkheid een foto te maken van zichzelf, samen met een grote paprika. De foto was direct klaar maar de foto kan ook gedeeld worden met vrienden via www.facebook.com/Colourfultaste.nederland en www.twitter.com/PakPaprika.

 

Meer informatie

Meer informatie over de campagne is verkrijgbaar via [email protected].
 

 


 
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer