Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Welk merk is door de Nederlandse consument verkozen tot meest klantgerichte supermarkt?

Jumbo, Lidl en Vomar genomineerd voor een Customer Centric DNA Award

Op 10 mei 2012 presenteren BearingPoint Consulting en TNS NIPO de tweede editie van de Customer Centric DNA Awards. Als basis voor de ranking vroeg TNS NIPO 9.000 consumenten naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven in tien verschillende sectoren.

Bedrijven beseffen steeds beter dat de klant centraal hoort te staan. Vorig jaar hebben TNS NIPO en BearingPoint voor het eerst de customer centricity van een groot aantal bedrijven gemeten. Die resultaten vergelijken we met de resultaten van dit jaar. Zijn bedrijven het afgelopen jaar meer of minder klantgericht geworden?

Genomineerd in categorie Supermarkten: Jumbo, Lidl en Vomar

Vorig jaar ging de Customer Centric DNA Award in de categorie supermarkten naar Jumbo. Ook dit jaar is Jumbo genomineerd. Samen met Vomar en Lidl dingt Jumbo naar de titel meest klantgerichte supermarkt van Nederland.

De klanten zijn zeer te spreken over de Nederlandse supermarkten. Gemiddeld genomen kent deze sector de hoogste score van alle branches, die we hebben onderzocht. De hevige concurrentie heeft in deze branche blijkbaar geleid tot een betere dienstverlening en wordt daarmee niet alleen bepaald door een prijzenoorlog. Lidl en Jumbo laten zien dat hun nominatie in 2011 geen toeval was. Nieuw is Vomar, die met reuzensprongen de top-3 binnenkomt. Wie van de drie gaat uiteindelijk met de award naar huis?

Net als vorig jaar zijn er ook Customer Centric DNA Awards voor de meest klantgerichte bank, energieleverancier, internetprovider, mobiele telefoonaanbieder, automerk en verzekeraar. Nieuw zijn de awards in de categorieën retail, online retail en zorgverzekeringen. Alle genomineerden op een rij vindt u op www.customercentricdna.nl

Gevarieerd dagprogramma op 10 mei: BNR zendt live uit

Het Customer Centric DNA event staat volledig in het teken van customer experience. Het dagthema is Social DNA – Build your fanbase. Met breakouts verzorgd door Bacardi, Delta, FBTO, Greenchoice, Sociale Verkeringsbank en Vodafone wordt een gevarieerd en inspirerend programma geboden.

BNR Nieuwsradio zendt het programma ‘Zaken doen met…’ live uit op 10 mei. Elke middag bericht dit zakelijke actualiteitenprogramma vanaf een business toplocatie over gebeurtenissen en belangrijke thema’s in de zakenwereld.

Dagvoorzitter Jort Kelder voert met o.a. Martin Hermsen (Partner BearingPoint Nederland) en Bart Nauta (algemeen directeur TNS NIPO) een interactieve discussie over het belang van Customer Centric DNA, de resultaten van het grootscheepse onderzoek en de markttrends voor de toekomst.

Hoogtepunt van de dag is uiteraard de bekendmaking van de winnaars van de Customer Centric DNA Awards 2012.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer