Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VK: Morrisons blaast 'Fresh In' nieuw leven in

Morrisons zal zijn seizoensaanbod voor klanten belichten door zijn 'Fresh In’-campagne voor het tweede jaar terugbrengen. De marketingcampagne zal volgende week aftrappen met de komst van Jersey Royal aardappelen en zal het hele jaar doorgaan met Britse aardbeien en appelen. Daarnaast zal de campagne zich ook focussen op de regionale variëteiten, zoals aardappelen uit Kent en Cornwall.

Andrew Garton van Morrisons: "We wijden ons aan Britse inkopen waar mogelijk en in onze 'Fresh In'-campagne presenteren we onze verse Britse producten wanneer ze op hun best zijn en tevens betaalbaar. Onze sterke relaties met Britse telers helpen ons de producten zo snel mogelijk van het veld naar onze winkels te krijgen, zodat onze klanten tijdens hun wekelijkse boodschappen de meest verse producten kunnen meenemen".

Source: www.talkingretail.com
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer