Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
fotoreportage

Businessclub Fresh Park Venlo verkent Floriade



Tholen - Een grotere attractie dichterbij huis konden de leden van de Businessclub Fresh Park Venlo zich niet voorstellen. De eerste dag dat de Floriade werd opengesteld voor publiek werd een bezoek gebracht aan deze wereldtuinbouwtentoonstelling. Met bijna zestig deelnemers was het misschien wel de drukste bijeenkomst van de businessclub ooit. De aanwezigen waren onder de indruk van de pracht van de Floriade, die pal voor het Fresh Park Venlo wordt georganiseerd.



De businessclubleden kregen een schitterende preview van de Floriade te zien door de lucht met de 'grootste kabelbaan van Nederland'. Vervolgens werd een bezoek gebracht aan 'It's a tasty World', waar Jan Klerken van Scelta Mushrooms de initiator van is.



Tijdens een rondleiding in het Huis van de Smaak kregen de aanwezige handelaren hun welbekende AGF-producten op schitterende wijze uitgestald te zien.



In 'The Kids University for Cooking' kregen de leden van Carl Rentes alles te horen over de mogelijkheden die er zijn om met in 'The Kids University for Cooking' te participeren en werd het aperitief genuttigd. Het diner werd later voortgezet in de Beach Club, waar Jan Klerken vertelde over de noviteiten van Scelta Mushrooms.


Klik hier voor de foto's

Gerelateerde artikelen → Zie meer