Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

2012.Paprika.event : Dag vol inspiratie

Wat kunt u als paprika-ondernemer doen om in te spelen op nieuwe trends in voeding, gezondheid en gemak? Welke stappen zet u zelf op het gebied van marketing, afzet en promotie? Het 2012.Paprika.event op 26 april 2012, georganiseerd door LTO Groeiservice, inspireert u als paprika-ondernemer om u te onderscheiden en om meerwaarde te creëren. Dit alles vanuit het oogpunt van de consument.

Tijdens het 2012.Paprika.event maken workshops en lezingen u wegwijs in de wereld van etenswaren, consumentengedrag en meer. Het event vindt plaats op de unieke locatie van het Scelta Institute. Onder het motto ‘van traditie naar inspiratie’ heeft dit champignonsverwerkingsbedrijf innovatieve manieren ontwikkeld om champignons te vermarkten.

Inspiratie

Het event heeft als doel u als paprikaondernemer te inspireren en uw blik op paprika en consument te verruimen. Wat kunt u nog meer doen om uw product in deze veranderende wereld aantrekkelijker te maken? Retail en consument zien paprika als een voedingsmiddel, een ingrediënt voor de maaltijd. Voor telers is paprika een product, het resultaat van technische handelingen. Een wereld van verschil. Hoe is dit verenigbaar en hoe kunt u daar op inspelen? Deze dag inspireert u op een andere manier naar paprika te kijken. U doet kennis op om uw product meerwaarde mee te geven.

Jan Klerken van het Scelte Institute zet u tijdens deze dag aan het denken over het leggen van nieuwe verbindingen met onbekende partijen om zo samen nieuwe concepten op te zetten. Henk van Dongen van FreshRetail neemt u mee op een virtuele trip rond de wereld. Hij laat zien hoe een consument te verleiden is tot aankoop en hoe anderen markten veroveren door buiten gebaande paden te treden.

Promotie

Een bijzonder onderdeel van het 2012.Paprika.event is de promotie-actie in het kader van de marketingcampagne ‘Pak Paprika’. Het tweede deel van het programma speelt zich af op de Floriade. Hier wordt met een ludieke foto-actie van de landelijke commissie Paprika, in samenwerking met P8, de Week van de Paprika ingeluid in het Huis van de Smaak.

Aanmelden en meer informatie via de website van LTO Groeiservice. www.groeiservice.nl/paprika/2012event/

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer