Tijdens het 2012.Paprika.event maken workshops en lezingen u wegwijs in de wereld van etenswaren, consumentengedrag en meer. Het event vindt plaats op de unieke locatie van het Scelta Institute. Onder het motto ‘van traditie naar inspiratie’ heeft dit champignonsverwerkingsbedrijf innovatieve manieren ontwikkeld om champignons te vermarkten.
Inspiratie
Het event heeft als doel u als paprikaondernemer te inspireren en uw blik op paprika en consument te verruimen. Wat kunt u nog meer doen om uw product in deze veranderende wereld aantrekkelijker te maken? Retail en consument zien paprika als een voedingsmiddel, een ingrediënt voor de maaltijd. Voor telers is paprika een product, het resultaat van technische handelingen. Een wereld van verschil. Hoe is dit verenigbaar en hoe kunt u daar op inspelen? Deze dag inspireert u op een andere manier naar paprika te kijken. U doet kennis op om uw product meerwaarde mee te geven.Jan Klerken van het Scelte Institute zet u tijdens deze dag aan het denken over het leggen van nieuwe verbindingen met onbekende partijen om zo samen nieuwe concepten op te zetten. Henk van Dongen van FreshRetail neemt u mee op een virtuele trip rond de wereld. Hij laat zien hoe een consument te verleiden is tot aankoop en hoe anderen markten veroveren door buiten gebaande paden te treden.
Promotie
Een bijzonder onderdeel van het 2012.Paprika.event is de promotie-actie in het kader van de marketingcampagne ‘Pak Paprika’. Het tweede deel van het programma speelt zich af op de Floriade. Hier wordt met een ludieke foto-actie van de landelijke commissie Paprika, in samenwerking met P8, de Week van de Paprika ingeluid in het Huis van de Smaak.Aanmelden en meer informatie via de website van LTO Groeiservice. www.groeiservice.nl/paprika/2012event/