Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
VK: Nieuwe uitstraling AGF bij Morrisons
Morrisons geeft een nieuwe look aan zijn verse producten in de laatste fase van de hervormingen van het huismerk. Het onlangs op de markt gebrachte merk Fresh zal meer nadruk leggen op verpakkingsmethoden van Morissons. De nieuwe verpakkingen zullen vanaf 16 april in de winkels te zien zijn.
Andrew Garton, Hoofd productie, zei: "Onze productenaanbod is het eerste dat onze consumenten zien wanneer ze onze winkels binnen komen en we zijn er van overtuigd dat ze omver geblazen worden door onze nieuwe Fresh-serie. We werken gepassioneerd aan het selecteren van de beste kwaliteit voor onze consumenten en vinden het belangrijk onze producten uit Groot-Brittanniƫ te halen. Deze lancering is het resultaat van maanden van onderzoek en ontwikkeling en we kijken er naar uit te horen wat onze consumenten ervan vinden."
Morrisons' directeur Neil Nugent over de nieuwe producten: "We zijn erg blij met deze nieuwe serie. We hebben enkele heerlijke ingrediƫnten geselecteerd en geweldige recepten bedacht. We zijn er zeker van dat onze consumenten er weg van zullen zijn."