Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
op de Empack in Den Bosch

De Jong Verpakking Industrie presenteert vier nieuwe duurzame verpakkingen

De Jong Verpakking BV uit De Lier presenteert 4 unieke nieuwe verpakkingen op de Empack; de kofferbak, de boodschappen, de opbergen en de houten kist. Het gaat bij alle verpakkingen om opgezette, sterke (tot 20 kg inhoud) verpakkingen die stapelbaar zijn, draagbaar met 2 handvatten en verkrijgbaar in diverse formaten. De verpakkingen zijn gemaakt van duurzaam natuurlijk materiaal op basis van 100 % recyclebaar papier. Hierdoor vormen ze een prima alternatief voor veel duurdere niet-duurzame verpakkingen, zoals plastic kratten en plastic boxen. De verpakkingen zijn full-colour te bedrukken met afbeeldingen en bedrijfslogo’s en prima te gebruiken als 1-op-1 visueel marketing communicatiemiddel.

De kofferbak is gemaakt voor het permanent bundelen van losliggende rommel in de kofferbak van een personenauto. Het is een ideaal promotie-instrument voor automerken en autodealers, leasemaatschappijen, bandendealers en ruitschadebedrijven, die zich met hun reclame en acties richten op berijders en gebruikers van personenauto’s.



De boodschappen is gemaakt voor het bundelen en dragen van de wekelijkse boodschappen van de supermarktkassa naar de personenauto en vanuit de personenauto naar het woonhuis. Het is een ideaal promotie-instrument waarmee het grootwinkelbedrijf, supermarkten, doe-het-zelf winkels, tuincentra en huishoudspeciaalzaken zich met hun reclame en acties kunnen richten op consumenten. De winkels kunnen ook geld verdienen aan de verkoop van deze verpakking door deze voor een paar euro te verkopen aan de consumenten in de winkel. Daardoor is overigens ook de weinig representatieve en rommelige oude-dozen-bak achter de kassa’s voorgoed verleden tijd.

De opbergen is gemaakt voor het opbergen en bundelen van rondslingerende rommel in kinderkamers, gangkasten, onder het bed, in de schuur en in de berging. Het is een ideaal en door de consumenten zelf betaald promotie-instrument waarmee het grootwinkelbedrijf, supermarkten, doe-het-zelf winkels, tuincentra, en huishoudspeciaalzaken zich kunnen richten op bewoners en gebruikers in alle leeftijdscategorieën (van jong tot oud!) van woningen, appartementen en flats.

De houten kist tenslotte is gemaakt voor de bundeling en presentatie van ‘ natuurlijke’ producten, zoals die vroeger nog in echte houten kisten werden verpakt. De verpakking is ideaal om winkels een natuurlijke uitstraling te geven, maar ook als onverwachte geschenkverpakking te gebruiken.

De Jong Verpakking BV in de Lier is de enige onafhankelijke Nederlandse producent van golfkarton verpakking. Er werken 250 mensen en de omzet bedraagt € 100 miljoen per jaar. Het bedrijf levert inmiddels een breed assortiment aan golfkarton en massief karton verpakkingen aan vele honderden klanten in AGF en industrie in combinatie met bijzonder concurrerende prijzen en een enorme flexibiliteit in dienstverlening (levering 6 dagen per week levering en binnen 24 uur, voorraad van 20 miljoen verpakkingen, eigen vrachtwagens).


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer