Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britten online meest geneigd tot kopen van fruit

Afgelopen jaar besteedde de gemiddelde Brit een bedrag van £3.370 aan online aankopen. Een enquête, die onder 2000 online shoppers gehouden werd, geeft meer informatie over het online koopgedrag in het Verenigd Koninkrijk.

Volgens het onderzoek winkelt 40% van de consumenten minimaal 4 keer per maand online. 10% zegt in een gemiddelde maand zelfs minimaal 10 keer aankopen te doen op internet. Bijna 60% van de consumenten zegt tot 3 keer per maand online te winkelen.

Belangrijke bevindingen toonden aan dat de Britse consument online meer geneigd is fruit te kopen dan elke andere soort boodschappen. Verder belichtte het onderzoek het koopgedrag van mannen en vrouwen. Hieruit bleek dat mannen meer online shoppen dan vrouwen.

Gabriel Hopkins, hoofd online producten van WorldPay, zei: "We horen elke dag verhalen over het verminderen van de koopkracht onder consumenten, maar het online winkelen blijft groeien. Mannen staan bekend om het ontwijken van winkels, maar zijn enthousiaste online shoppers!"
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer