Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sami Bahtiri van Green Mushroom Farm:

"Door samenwerking wereldwijd kwaliteitsproducten leveren"

'Kennismaking met de partners van Green Mushroom Farm stond dit jaar centraal als thema op de Fruit Logistica Beurs in Berlijn. Ketenintegratie met de daarbij behorende kennisdeling is een belangrijk thema voor Green Mushroom Farm in 2012. GMF wil steeds nieuwe en innovatieve producten kunnen blijven aanbieden aan de markt en werkt hierdoor graag samen met haar vaste partners: Greenco, Sofi-Prim, Smithy, Olmo, Shanghai Growing, Mitrofresh, Vinas en Frihol. De samenwerking trok een hoop bekijks op de stand. Het bezoekersaantal, over de drie beursdagen verspreid, lag ruim boven de 6000 personen.


Bart Bellemans en Sami Bahtiri

Met haar vaste partners uit Zuid-Korea, China, Frankrijk, Spanje, Duitsland en Groot Brittanniƫ vertegenwoordigde Green Mushroom Farm het gehele wereldwijde scala aan paddenstoelen. Dit geldt van verse wilde bospaddenstoelen tot exotische gecultiveerde paddenstoelen, zowel op gebied van productie, import en export als ook saleskanalen. "Daar ligt onze kracht", zegt Sami Bahtiri, Salesmanager van Green Mushroom Farm. "We kunnen door deze unieke samenwerking overal ter wereld onze kwaliteitsproducten leveren en nieuwe innovatieve producten op de markt zetten. Of het nu de exotische Eryngii, de mini-Shii-take of de traditionele witte champignon betreft, onze kanalen kunnen ingezet worden voor dit bereik."


 
Sami Bahtiri vertelt verder over de mogelijkheden van het voeren van een eigen merk of bijzondere verpakkingsconcepten. "Duidelijke trend op dit moment is het voeren van een huismerk binnen de supermarktbranche of het aanbieden van het product met een luxe verpakking. Uiteraard kan dit volledig volgens de wensen van de klant ingevuld worden."



Op de beurs werden alle paddenstoelenproducten gepresenteerd. Nieuwste innovatie is de mini-Eryngii. Een Eryngii is speciaal ontwikkeld voor de horecabranche met een mooie kleur en stevigheid, ideaal te gebruiken als garnering of onderdeel van een mooie saus. Dit product scoorde goed bij de bezoekers, die door de beurskok allerlei kleine hapjes werden voorgezet. Sami Bahtiri sluit af met een goed gevoel. "Tijdens de aangename gesprekken met beursbezoekers is veel informatie uitgewisseld en zijn nieuwe contacten ontstaan. Het publiek wist onze stand goed te vinden en daar zijn wij zeer tevreden over."

Voor meer informatie:
Green Mushroom Farm
Bart Bellemans
[email protected]
06 22 075 531
0147 526 430
 
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer