Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ABN: Websupers gaan explosief groeien

Onderzoekers van ABN Amro rekenen op een explosieve groei van het marktaandeel van websupers. De huidige 0,81 procent groeit in 2015 naar 5,25 procent. Dat meldt Emerce. De grote aanjager van de groei zijn nieuwe technologische ontwikkelingen. Zo zullen steeds meer klanten wennen aan het idee dat je boodschappen kunt scannen op billboards, waarna deze thuis worden bezorgd. De combinatie van internet en smartphones gaat het koopproces enorm veranderen. ABN Amro rekent er ook op dat in 2015 30 procent van de Nederlanders gebruikmaakt van afhaalpunten voor boodschappen.

Mobiele telefoons

De bank verwacht ook veel van het koppelen van klanten- en betaalkaarten aan mobiele telefoons. Een onderzoek van de bank onder 1600 consumenten wijst uit dat 36 procent van de ondervraagden hier gebruik van wil maken. Dit stelt retailers in staat in de winkel gerichte aanbiedingen te doen aan klanten. Volgens de bank ligt de tijd van zegeltjes plakken of een portemonnee vol pasjes achter ons.

Bron: Emerce
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer