Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Locaties 2012.Komkommer.event en 2012.Paprika.event bekend

Het 2012.Komkommer.event vindt op 28 maart plaats bij het Miele Inspirience Centre (MIC) in Vianen. Keuze is gevallen op deze locatie vanwege het unieke gebouw en de bijzondere manier waarop u hier het merk Miele kunt ervaren. In 2008 opende het familiebedrijf Miele haar Inspirience Centre, dat staat voor inspiratie, demonstratie en innovatie. Jaarlijks ontvangt Miele hier tienduizenden consumenten om hen te informeren over haar producten. Consumenten worden op diverse manieren geïnspireerd en geïnformeerd. Zonder iets te verkopen heeft Miele rechtstreeks contact met de consument. Zo onderscheidt Miele zich duidelijk van haar concurrenten. Tijdens het 2012.Komkommer.event op 28 maart stapt u in de verwonderde wereld van Miele, die zeker ook te vertalen is naar de Nederlandse komkommer.

2012.Paprika.event: kiest voor een inspirerende locatie

Een dag vol inspiratie, verrassingen en netwerkmogelijkheden: dat biedt het 2012.Paprika.event op 26 april. Op deze dag staat paprika in het middelpunt. Een belangrijk deel van het programma vindt plaats bij het Scelta Institute in Venlo.
Het Scelta Institute is een bijzondere locatie waar u kunt zien, horen en beleven hoe Scelta er in slaagt om champignons op tientallen verschillende manieren aan de man te brengen. Er worden verbanden gelegd met paprika en u leert hoe u als paprikateler kunt inspelen op nieuwe trends in de wereld van voeding, gezondheid en gemak.

Het 2012.Paprika.event biedt een zeer gevarieerd programma, niet alleen door de interactieve onderdelen bij Scelta, ook promotie maakt deel uit van het programma. Later op de dag bezoeken we de Floriade. In het Huis van de Smaak geven we de aftrap voor de Week van de Paprika. Daarna heeft u nog volop gelegenheid om op de Floriade rond te kijken.

Bron: LTO Groeiservice
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer