Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

‘Icons’, de nieuwe premium collectie in vers AGF, vraagt feedback

Het versschap wordt dit voorjaar verrijkt met een unieke collectie groenten&fruit. Onder de naam ‘Icons’ introduceert de Best Fresh Group, als eerste van haar 5 nieuwe merken, het beste van het seizoen in een vernieuwende verpakking. Het assortiment van de mooiste en met name lekkerste groenten&fruit is niet alleen herkenbaar door het opvallende design. Vernieuwend is ook dat iedereen zijn of haar waardering kan geven middels een QR-code.



Verpakking.

"We hebben onszelf uitgedaagd en wilden daarin verder gaan dan een nieuwe naam en kleurstelling. We zijn trots op ons premiumassortiment en durven dan ook de feedback van onze klanten te vragen", aldus Mart Valstar, directeur van de Best Fresh Group. In het versschap, waar steeds vaker de kleur zwart gebruikt wordt om de kwaliteit te benadrukken, gebruikt Icons zeer bewust een lichte kleur. Hierdoor komen de producten prachtig tot zijn recht. Ieder product heeft een uniek nummer, kleur en bijbehorende naam. Frambozen hebben nummer 19 en heten ‘Real raspberry red’. De rode pepers met nummer 99: ‘Hot flaming red’. Hiermee laten we zien dat Icons uit een collectie bestaat, waarbij ieder product zijn eigen verhaal heeft.

Your Votes Please.

Als consument zijn we ondertussen gewend om via Social Media de waardering van een product of dienst te delen. Maar bij premium vers is dat nog onbekend. Daarom hebben we op iedere verpakking een unieke QR code geplaatst, waarmee consumenten hun waardering over het product kunnen geven en vervolgens meer informatie over het product kan vinden. De mening van de consument is waardevol en nemen we serieus. Een uniek fenomeen in vers!



Producten.

De eerste collectie bestaat uit de Tomberry, de babypuntpaprika, de pepermix en een mix van cherrytomaten. Andere producten in het premiumsegment van de Best Fresh Group zijn romig zoete mango’s en uiteraard het totale pakket zachtfruit: aardbeien, blauwe bessen, frambozen, bramen en rode bessen.
Om voor de Icons kwalificatie in aanmerking te komen, moet een product het beste van het beste van het seizoen bieden. Niet alleen in smaak, maar ook in kleur en vorm.

Het nieuwe merk Icons zal op de Fruit Logistica van 8 – 10 februari gepresenteerd worden. Bezoek onze stand: hal 1.2 stand C09.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer