Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ho, ho! Zo zijn we niet getrouwd!

Vrouw bepaalt aankoopbeslissingen in het gezin

Maar liefst tachtig procent van de vrouwen beïnvloedt en bepaalt aankoopbeslissingen in het gezin. Tijd om extra te investeren in de relatie met deze doorslaggevende doelgroep?

Uit recent onderzoek van bureau SparkAvenue (wat wellicht enigszins gekleurd is aangezien zij zich exclusief op 'feminine marketing' richten) blijkt dat het overgrote deel van de aankoopbeslissingen door vrouwen worden gedaan. Volgens SparkAvenue beperkt zich dat niet alleen tot traditionele vrouwenproducten, maar drukken de dames ook bij auto's, computers, elektronica en doe-het-zelf artikelen hun zin door.



De boodschap is helder. Wie (in navolging van Sigmund Freud) antwoord weet op de vraag: 'Was will das Weib?', die wint het op de winkelvloer. Maar de relatie met de vrouw is ook fragiel, zo blijkt uit bijgaande video. Wie het eenmaal heeft verpest, zal dat voelen.

Bron: Gs1.nl/opinie
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer