Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
beursactie Fruit Logistica met een iPhone 4S

Nieuwe huisstijl voor Schrijvershof



Schrijvershof heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl. Na bijna 10 jaar maakt het oude logo plaats voor een nieuw logo met een moderne en frisse uitstraling. De nieuwe slogan ‘Our family travels the world to get you the best!’ markeert de ontwikkeling van het bedrijf. Sinds 1925 staat de naam Schrijvershof voor groente en fruit.



Het bedrijf dat ooit begon in de fruitteelt, heeft zich met name gedurende de laatste 10 jaar ontwikkeld tot importeur en exporteur van groente en fruit. De naam ‘Schrijvershof’ is gebleven en verbindt de kernwaarden van het Nederlandse familiebedrijf: een persoonlijke aanpak, passie voor het product en een professionele organisatie.



Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn presenteert Schrijvershof zich voor het eerst met een stand die is uitgevoerd in de nieuwe huisstijl. Schrijvershof laat dit niet ongemerkt voorbij gaan. Iedere beursdag maken de bezoekers van de stand kans op een iPhone 4S. Om mee te doen, kunt u zich aanmelden op www.schrijvershof.nl.



U vindt Schrijvershof op de Fruit Logistica in Berlijn op 8, 9 en 10 februari in hal 3.2, stand B-12.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer