Nieuwe huisstijl voor Schrijvershof
Schrijvershof heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl. Na bijna 10 jaar maakt het oude logo plaats voor een nieuw logo met een moderne en frisse uitstraling. De nieuwe slogan ‘Our family travels the world to get you the best!’ markeert de ontwikkeling van het bedrijf. Sinds 1925 staat de naam Schrijvershof voor groente en fruit.
Het bedrijf dat ooit begon in de fruitteelt, heeft zich met name gedurende de laatste 10 jaar ontwikkeld tot importeur en exporteur van groente en fruit. De naam ‘Schrijvershof’ is gebleven en verbindt de kernwaarden van het Nederlandse familiebedrijf: een persoonlijke aanpak, passie voor het product en een professionele organisatie.
Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn presenteert Schrijvershof zich voor het eerst met een stand die is uitgevoerd in de nieuwe huisstijl. Schrijvershof laat dit niet ongemerkt voorbij gaan. Iedere beursdag maken de bezoekers van de stand kans op een iPhone 4S. Om mee te doen, kunt u zich aanmelden op www.schrijvershof.nl.
U vindt Schrijvershof op de Fruit Logistica in Berlijn op 8, 9 en 10 februari in hal 3.2, stand B-12.