Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Direct marketing: nieuw logo bevordert klantenbinding

De geopende deur met daarnaast de tekst 'Einkaufen auf dem Bauernhof' (inkopen doen op de boerderij) is bij producenten en Duitse consumenten al jaren bekend als het handelsmerk van agrarische direct marketing. Maar voortaan zal het logo nog verder worden uitgebreid met de groen gemarkeerde tekst 'weil's vom Land kommt' (omdat het van het land komt). „Daardoor wordt nog duidelijker dat de producten uit landelijk gebied komen en wordt de klantenbinding verder verbeterd", aldus het Landbouwschap van Nedersaksen.


Het nieuwe logo wordt vanaf het begin van dit jaar stapsgewijs ingevoerd. De productie en verspreiding van de reclamemiddelen wordt vanaf dit jaar verzorgd door het Bayerische Bauernverband. Hiermee volgt deze vereniging het Deutsche Landschriftenverlag op die meer dan twintig jaar de leverancier van de reclamemiddelen was.



Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer