Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Met inspirerende sprekers op het programma

Drukbezochte eerste VersvandeKweker.nl Café

Vorige week vond het eerste VersvandeKweker.nl Café van 2012 plaats. Met het thema "marketing als brug tussen kweker en consument" centraal, werd - in het House of Inspiration van Vida Verde - het belang van marketing en het contact met de consument voor de land- en tuinbouworganisaties aangehaald. Een aantal keer per jaar organiseert VersvandeKweker.nl een café voor de deelnemende kwekers, telers en streekproducenten (momenteel ca. 70) met als doel hen te informeren, enthousiasmeren en te inspireren over VersvandeKweker.nl.



Tijdens het eerste café van 2012 vertelde Kees Stolze (WUBBE) over het belang en het ontstaan van een sterk en duidelijk merk. Tevens vertelde hij hoe WUBBE voor VersvandeKweker.nl een merkdocument heeft gemaakt waaruit o.a. de slogan ‘Terug naar Echt’, de huidige VersvandeKweker.nl huisstijl en de merkessentie naar voren zijn gekomen.

Daarnaast liet Caroline Nederpelt (marketing Manager Vida Verde) zien hoe men merkbeleving kan creëren door het gebruik van inspirerende foto’s en filmpjes. En tot slot vertelde Carin Leenders de Vries ( Passion for Food, die dagelijks recepten schrijft in het AD), over haar ‘recepten app’ (Caat Kookt) en hoe organisaties als VersvandeKweker.nl daar gebruik van kunnen maken.

VersvandeKweker.nl

Samenwerkende kwekers, telers en streekproducenten bieden op een eigentijdse manier een totaal assortiment eerlijke, gezonde, verantwoorde en uiterst verse producten uit de regio aan. Terug naar echt, een extra digitaal afzetkanaal, seizoensproducten, een korte duurzame keten, interactie tussen producent en consument en binnen 28 uur het product vers geoogst en in bezit van de klant.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer