Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tesco gaat verder met prijsdalingen

Het ziet er naar uit dat de prijzenoorlogen onder supermarkten zich in het nieuwe jaar, met de Big Price Drop campaign van Tesco, onverminderd doorzetten.

Tesco zegt dat consumenten positief gereageerd hebben op de campagne sinds de start in september. De meest recente ronde van prijsverlagingen was gericht op 350 nieuwe producten waaronder brood, vlees, vis, fruit en groente. Volgens Tesco bespaart de klant met een winkelmandje dat gevuld is met een selectie van 50 van deze producten al snel £8 (van £64 naar £56). 


De CEO van de afdeling in het Verenigd Koninkrijk Richard Brasher zei: "Als we vooruitkijken naar 2012 zien we dat mensen vanuit het hele land zeggen meer hulp nodig te hebben bij hun levensonderhoud. Met de stijgende energierekeningen en steeds hogere benzineprijzen moeten gezinnen besparen op de primaire levensbehoefte, niet alleen op de extra's, terwijl ze hun inkomen zien krimpen.

"Tesco is betrokken bij het helpen van gezinnen in deze moeilijke tijden. De Big Price Drop, een investering van meer dan £500 miljoen in het verlagen van de prijs van elk product, zal in 2012 doorgaan."
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer