Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AH gebruikt bonuskaart voor persoonlijk aanbod

Albert Heijn gaat miljoenen klanten voorzien van persoonlijke aanbiedingen. Het bedrijf gebruikt hiervoor de bonuskaartgegevens, die de afgelopen jaren zijn verzameld.
Dat maakt de grootgrutter vandaag bekend aan 1 miljoen klanten, zo meldt het AD. De huishoudens krijgen vanaf dit voorjaar extra kortingen aangeboden op producten die zij veelvuldig aanschaffen. De bedoeling is om dit voordeelprogramma uiteindelijk aan 7 miljoen consumenten aan te bieden. Albert Heijn is de eerste supermarktketen in ons land die op deze manier gebruik maakt van aankoopgegevens van klanten.

Bron: AD
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer