Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Online versgroothandel VerServer biedt tijdwinst en bestelgemak

Heemskerk BV – 75 jaar innovatie en vakmanschap in agf



Dit jaar is het 75 jaar geleden dat de Apeldoornse groothandel in groente, fruit en zuidvruchten, Heemskerk BV, werd opgericht. Lang stilstaan bij het verleden doen ze in Apeldoorn echter niet, al was het maar omdat toekomstgericht denken en doen van oudsher de rode draad vormt in het bestaan van Heemskerk BV. De oprichting van VerServer, de online versgroothandel voor horeca en instellingen, is daar een uitstekend voorbeeld van.



Online winkelen en bestellen op het moment dat het de chef-kok uitkomt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, is helemaal van nu. Zelf naar de groothandel gaan om inkopen te doen kost veel teveel tijd. En tijd is geld. Online versleverancier VerServer (www.verserver.nl) biedt tijdwinst. Na inloggen hebben afnemers toegang tot een breed kwaliteitsassortiment, dat is verdeeld over de volgende webshops: Fripz.nl voor agf, Meatsz.nl voor vlees, Fishz.nl voor vis, Cheesz.nl voor kaas, Graepz.nl voor wijn, Coffeesz.nl voor het uitgebreide koffie- en theeassortiment ‘Allettante Celeste Gusto’, Freesz.nl voor diepvriesproducten, Juisz.nl voor sappen, smoothies en aanverwante producten, en Bakersz.nl voor brood en broodproducten. Het bestelsysteem achter de webshops is bijzonder gebruiksvriendelijk en zorgt voor optimaal bestelgemak.



Persoonlijk contact

"In VerServer heb ik alles geïmplementeerd wat ik over internet en de horeca heb geleerd", legt directeur/eigenaar Wim Heemskerk uit. “Op de allereerste plaats gaat het dan om de kwaliteit en het waarborgen daarvan. Dat kan alleen als je zelf over alles volledige controle hebt. Dat is onmogelijk bij franchiseorganisaties. Dat doen wij dan ook niet. Wij houden alles zelf in de gaten. Waar we ook veel aandacht aan besteden is het persoonlijke contact met onze afnemers. Juist in een online-omgeving is dat van groot belang. Die persoonlijke touch zie je bij ons ondermeer terug in onze aandacht voor de klant, het klaarstaan met informatie en deskundige begeleiding en het spreken van de taal van de chef. Die toegevoegde waarde wordt dagelijks in praktijk gebracht door een team van vier deskundige specialisten die bij onze klanten op bezoek komen en met raad en daad terzijde staan."



‘Rungis Expresse’

Al in 1979 begon Heemskerk BV met de import van mandarijnen en sinaasappelen uit landen als Spanje, Italië en Griekenland. Later gevolgd door Portugal, Frankrijk, Marokko, Zuid-Afrika, Chili, Brazilië en Argentinië. De relaties met haar vele binnen- en buitenlandse leveranciers gaan vaak decennia terug. Na de oprichting van VerServer werden in Rungis bovendien eigen mensen gestationeerd om van daaruit een, voor de horeca, unieke wekelijkse service te starten. Elke dinsdag kan tot 17.00 uur worden besteld, waarna de 'Rungis Expresse' ervoor zorgt dat de bestelling uiterlijk donderdag wordt afgeleverd.



Heemskerk Innovations

Al deze activiteiten zijn inmiddels onder één overkoepelende organisatie ondergebracht: Heemskerk Innovations; de paraplu of het platform voor alle bedrijven, webwinkels, productontwikkeling, innovaties, totaalconcepten en een ‘denktank’-functie. Wie meer wil weten of wil kennismaken met alle bedrijfsactiviteiten van multi-ondernemer Wim Heemskerk kijkt op www.heemskerkinnovations.nl


Wim Heemskerk

Publicatiedatum: