Abonneren
Vacatures
Weer
Aantal deelnemers AGF Servicepunt blijft stijgen
Die kanttekening dient wel gemaakt te worden, het AGF Servicepunt is een hulpmiddel. De mogelijkheden zijn enorm, maar de ondernemer moet er uiteindelijk wel zelf mee aan de slag en alles eruit halen wat erin zit. Dat kost in het begin wat tijd ter investering. U wordt daarbij op alle terreinen bijgestaan en geschoold, maar het gaat vanzelf steeds makkelijker en sneller. Voordat u er erg in heeft zit het standaard in uw systeem, krijgt u er lol in en levert het ook daadwerkelijk meerwaarde op in uw bedrijf.
Heeft u nu zelf echt helemaal niks met computers en/of het schrijven van kleine teksten, bedenk dan eens of één van uw medewerkers dit niet op zich kan nemen. De jongere generatie heeft het, over het algemeen, snel onder de knie en vaak nog veel plezier in ook.
Kijk voor meer informatie op de website van het AGF Servicepunt: www.agfservicepunt.nl of bel even met onze coördinator, Joost Eurlings: (06) 52 61 61 53. Ga 2011 goed van start, als deelnemer van het AGF Servicepunt!
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: