Aantal deelnemers AGF Servicepunt blijft stijgen

Het AGF Servicepunt heeft haar naam in de branche inmiddels gevestigd. En belangrijker nog, haar nut en noodzaak inmiddels ook bewezen. Dat blijkt wel uit het aantal deelnemers. We kunnen melden dat we inmiddels bijna aan de 170 deelnemers zitten! Een prestatie van formaat. Enerzijds blijft (nagenoeg) iedereen lid van het AGF Servicepunt (dus geen opzeggers) en anderzijds komen toch steeds meer ondernemers tot het inzicht dat het een belangrijk hulpmiddel kan zijn in de bedrijfsvoering.

Die kanttekening dient wel gemaakt te worden, het AGF Servicepunt is een hulpmiddel. De mogelijkheden zijn enorm, maar de ondernemer moet er uiteindelijk wel zelf mee aan de slag en alles eruit halen wat erin zit. Dat kost in het begin wat tijd ter investering. U wordt daarbij op alle terreinen bijgestaan en geschoold, maar het gaat vanzelf steeds makkelijker en sneller. Voordat u er erg in heeft zit het standaard in uw systeem, krijgt u er lol in en levert het ook daadwerkelijk meerwaarde op in uw bedrijf.

Heeft u nu zelf echt helemaal niks met computers en/of het schrijven van kleine teksten, bedenk dan eens of één van uw medewerkers dit niet op zich kan nemen. De jongere generatie heeft het, over het algemeen, snel onder de knie en vaak nog veel plezier in ook.

Kijk voor meer informatie op de website van het AGF Servicepunt: www.agfservicepunt.nl of bel even met onze coördinator, Joost Eurlings: (06) 52 61 61 53. Ga 2011 goed van start, als deelnemer van het AGF Servicepunt!

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven