NAWI investeert in wagenpark
"Onze opdrachtgevers zitten in heel Europa. Service is voor deze bedrijven, die soms 24 uur per dag produceren, erg belangrijk. Onze Service Engineers staan daarom dag en nacht paraat, om er voor te zorgen dat onze opdrachtgevers door kunnen gaan met produceren", vervolgt Stephan.
De nieuwe bussen zijn in de nieuwe huisstijl bedrukt. Sinds begin 2010 heeft NAWI
namelijk een nieuw logo én een nieuwe huisstijl. Stap voor stap wordt deze huisstijl
ingevoerd. De koffiekopjes, het briefpapier en de website hebben de extreme makeover al ondergaan.
Al 30 jaar lang is NAWI één van de grootste bedrijven en werkgevers van de Achterhoek. Er werken 160 mensen. De NAWI-medewerker kenmerkt zich door: passie voor techniek, hard werken en humor. NAWI ontwikkelt en levert complete productielijnen aan de voedingsmiddelenindustrie. Veel producten, die gewoon in de supermarkt liggen, zijn over NAWI lijnen gegaan. Bijvoorbeeld vlees van de Albert Heijn, champignons van Super de Boer of krieltjes van de C1000. Al deze producten doorlopen een proces. Van ruw product, tot kant-en-klaar product. NAWI maakt en levert de mechanisatie en automatisering van deze processen. Meer informatie is te vinden op: www.nawi.nl.