Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Heemskerk viert jubileum tijdens familiedag

Op zaterdag 27 november vierde W. Heemskerk B.V. haar 50-jarig jubileum. Alle medewerkers werden in de gelegenheid gesteld om met hun familie een kijkje te nemen in de keuken van het jarige Rijnsburgse groentebewerkingsbedrijf.


Algemeen directeur Cor Heemskerk en oprichter Wim Heemskerk voor de jubileumauto

In 50 jaar tijd is het Rijnsburgse groentebewerkingsbedrijf uitgegroeid tot een moderne levensmiddelenproducent. Wekelijks worden er meer dan een miljoen verpakkingen geproduceerd die hun weg vinden naar de consument via verschillende retailers en foodserviceorganisatie in binnen- en buitenland. Het assortiment, begonnen met soepgroenten in 1960, is inmiddels uitgebreid naar zo’n 300 artikelen. De verse producten variëren van een zak andijvie tot een volwaardige maaltijdsalade met bijvoorbeeld vlees en pasta. Allemaal samengesteld door enthousiaste en hardwerkende medewerkers en bereid met behulp van moderne technieken.

Ontwikkeling en innovatie zijn belangrijke peilers voor het Fresh Convenience bedrijf. De consument staat daarbij voorop. Om die reden worden consumententrends en marktontwikkelingen nauwlettend gevolgd. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het verbeteren van kwaliteit. Het tijdig en juist uitleveren van een vers hoogwaardig product krijgt dagelijks de grootste aandacht. Na 50 jaar groente snijden, ziet Heemskerk nog steeds genoeg uitdaging om te blijven groeien en ontwikkelen. Er is nog voldoende groei binnen het segment panklaar. De vraag naar gezonde gemaksproducten neemt alleen maar toe.



Tijdens de familiedag was er de gelegenheid voor (oud) medewerkers en hun familie om het bedrijf te bezoeken. Naast een uitgebreide rondleiding door de fabriek waren er activiteiten voor jong en oud. Op het terrein werd een demonstratie gegeven door de sterkste man van Nederland, konden de kinderen paardje rijden en was er glühwein en warme chocolademelk. Binnen was er een demonstratie kersthapjes maken, konden armbandjes worden gemaakt en waren er heerlijke winterse gerechten te verkrijgen. In een speciaal ingericht kinderparadijs was er van alles te doen voor de kleine bezoekers. De opkomst voor de familiedag was erg groot. Al met al een zeer geslaagde verjaardag!
Publicatiedatum: