40% meer bezoekers eerste drie dagen

Greenery op Margriet Winterfair

Op de Margriet Winter Fair, die wordt gehouden van 19 tot en met 25 november, is er voor het tweede jaar een paviljoen waar de bezoekers oer-Hollandse groenten en fruit van The Greenery kunnen proeven. Wat groenten betreft gaat het om witlof, spruitjes, spitskool en knolselderij. Ook zullen Honey Crunch-appels en Sweet Sensation-peren worden gepromoot. Topkok en adviseur Guus Vredenburg zal gedurende de Winter Fair heerlijke gerechten bereiden en deze in workshops demonstreren aan de bezoekers.



Doel van de inzending is om oorspronkelijke verse Hollandse wintergroenten aan het publiek te tonen en te laten proeven om hen te inspireren vaker voor de gezonde Hollandse keuken te kiezen. Ook is het initiatief bedoeld om telers in contact te laten komen met hun eindgebruikers. Telers kunnen op deze manier een beeld ontwikkelen van de mening van eindgebruikers over hun producten. Het is de tweede keer dat een dergelijk initiatief op de Winter Fair plaatsvindt. Deelnemers achter de producten zijn voor spitskool Nickerson-Zwaan in samenwerking met telersverenigingen TB&S en Everest en afzetorganisatie The Greenery. Laatstgenoemde is ook de organisatie die voor spruitjes, knolselderij en witlof zorgt en daarnaast de promotie op zich neemt.



Ook is The Greenery deelnemer met de producten Honey Crunch-appels en Sweet Sensation-peren. Guus Vredenburg/VCC zal gedurende de Winter Fair alle producten presenteren als aantrekkelijke hapjes met behulp van zijn Stick it VCC. De Margriet Winter Fair is een evenement van het damesblad Margriet dat wordt bezocht door ca. 70.000 vrouwelijke bezoekers. Het event vindt plaats in winterse sferen in de Jaarbeurs Utrecht.



"De Margriet Winterfair 2010 van start gegaan met 40% meer bezoekers in de eerste 3 dagen", vertelt Joost Rouhorst van The Greenery enthousiast. "De eerste 5.000 Sweet Sensations en de eerste 10.000 Honey Crunch zijn uitgedeeld. Daarnaast hebben we ongeveer 3.000 stukjes appeltaart gedeeld en zo'n 40.000 folders. Nog 4 dagen te gaan. We gaan voor het Greenery-product!"

Klik hier om de fotoreportage te bekijken (met dank aan Joost Rouwhorst)

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven