Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nunhems' Intense-tomaat een succes in Australië

De introductie van Nunhems’ Intense-tomaten in Australië door de lokale producent SP Exports is een succes. Zo zijn er in slechts één week meer dan 66.000 verpakkingen met deze tomaat verkocht. Na een lange voorbereiding, bestaande uit diverse rassenproeven en marketingstrategieën, startte de eerste verkoop van Intense-fruit in alle 450 Australische Coles-winkels op 11 november 2009.


Nunhems’ Sales Specialist Sam Bush (links) samen met Andrew Philip, Managing Director van SP Exports.

Er kwam nog meer goed nieuws toen de verkoopcijfers van Coles aantoonden dat de verkoop elke week bleven stijgen in de vijf weken voor de kerst. Sinds de introductie is Intense verschillende keren in de Australische media onder de aandacht gebracht, waardoor de vraag van de consument naar het product steeg en de verkoopcijfers veel hoger uitvielen dan verwacht.

Intense wordt in Australische supermarkten verkocht als de ’no mess tomato’. In juni heeft SP Exports, de grootste leverancier van verse tomaten en exclusieve teler en verkoper van Intense in Australië, de Innovative Marketing Award voor de groente-industrie ontvangen.

De nieuwste reclamecampagne op tv over Intense is te zien op Australiës TEN news: de ’niet zo natte groenten die afrekenen met doorweekte belegde broodjes’:

Nunhems heeft een nieuwe Nederlandstalige website gelanceerd: www.nunhems.nl.
Publicatiedatum: