Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Feestelijke opening op woensdag 23 juni

Jumbo opent 146ste winkel in IJsselstein

Op woensdag 23 juni opent Jumbo haar 146ste winkel in IJsselstein. Het filiaal heeft een verkoopvloeroppervlakte van 889 m2. Het is een voormalige Super de Boer die is omgebouwd in het kader van de overname van Super de Boer door Jumbo Supermarkten. In IJsselstein heeft Jumbo haar succesvolle winkelformule verder ontwikkeld voor winkels onder de 1.000 m2. In dit concept zijn alle onderdelen van de Jumbo formule nadrukkelijk aanwezig. Het centrale uitgangspunt is het versplein direct achter de kassa’s.

Met het versplein maakt Jumbo een duidelijk statement op vers. Bovendien zorgt het voor een overzichtelijke en ruimer ogende winkel. Het versplein biedt een ruime keuze aan dagelijkse verse producten. Er wordt gebruik gemaakt van nieuwe meubels waarop meer producten kunnen worden gepresenteerd en waar plaats is voor zowel gekoelde als ongekoelde producten. Zo is een groot assortiment absoluut gewaarborgd. Daarnaast is er nieuwe wijnpresentatie. De nieuwe wijnpresentatie helpt de klanten om de juiste keuze te maken. De service wordt in alle filialen gewaarborgd door het behoud van de servicebalie en het naleven van de 7 Dagelijkse Zekerheden van Jumbo. Ook over deze winkelcommunicatie is extra nagedacht om op kleinere oppervlaktes snel duidelijk te maken waar Jumbo voor staat.

Wens van de klant staat centraal

Bij Jumbo staan de wensen van de klant elke dag centraal; in álles wat Jumbo doet. Om dit ook echt waar te maken zijn de 7 Dagelijkse Zekerheden ontwikkeld; beloftes waarop de klant altijd kan vertrouwen. Deze 7 Dagelijkse Zekerheden zullen ook duidelijk zichtbaar in de winkels zijn. Op het versplein zal een van de 7 Dagelijkse Zekerheden, namelijk 'Vers is ook écht vers', duidelijk zichtbaar en merkbaar zijn. Een andere Zekerheid, zoals 'Service met een glimlach' vindt de klant terug bij de servicebalie. Met 'Euro's goedkoper' zullen de speciale aanbiedingen worden aangeprezen. Op deze manier worden de 7 Dagelijkse Zekerheden nog meer gemeengoed van medewerker en klant, wat de duidelijkheid en service nog meer ten goede zullen komen.

Publicatiedatum: