Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Samen genieten van kwaliteit
Suprimo Goed Op Weg!
Veiling Zaltbommel vergroot de naamsbekendheid van het merk Suprimo door de inzet van beletterde vrachtauto’s. De afgelopen jaren heeft Veiling Zaltbommel na de introductie van haar merk Suprimo gekozen voor communicatie via de handels- en telersbeurzen. Daarnaast is de naamsbekendheid vergroot door bij de bron, de teler, het merk Suprimo terug te laten komen op telersborden. Veiling Zaltbommel heeft nu gekozen voor de verdere verbreding van de naamsbekendheid via belettering van vrachtauto's. Het eerste exemplaar is vandaag de weg opgegaan.
Suprimo is een initiatief van Veiling Zaltbommel om haar brede programma van verse producten op een unieke en betrouwbare manier te onderscheiden in de AGF-handel.
Suprimo benadrukt de eigen stijlvolle identiteit van Veiling Zaltbommel. Het merk en bijbehorend logo roept een beeld van herkenning met het logo van Veiling Zaltbommel. Suprimo is in twee klassen leverbaar zijn: Suprimo Gold en Suprimo Silver. Voor beide varianten is een beeldmerk met kleurondersteuning. Om betrouwbaarheid van het merk en het product te waarborgen wordt gebruik gemaakt van externe ondersteuning en onafhankelijke kwaliteitsbewaking. Uiteraard is alles gegarandeerd vanuit de kwaliteitszorgsystemen middels het BRC- en RIK-certificaat.