"We moeten bereid zijn te investeren in de klant"

Theo Ammerlaan enthousiast over nieuwe Holland Herkomst label .NL

"Telers en organisaties zijn enthousiast over hun producten. Het nieuwe Holland Herkomst label.NL geeft de gelegenheid de herkomst van het product te tonen en voorziet daarmee in een duidelijke behoefte. Immers, als het gaat over de productkwaliteit en duurzaamheid loopt de Nederlandse tuinbouw voorop", zegt coƶperatievoorzitter Theo Ammerlaan van The Greenery. "En dat mogen we laten zien! We zijn in productvolume afhankelijk van de Duitse markt. We moeten daarom bereid zijn te investeren in deze klant zodat de Duitser het Nederlands product het aanzien geeft dat het verdient."



Bron: Nieuwsbrief Groenten & Fruit Bureau

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.