REO Veiling trots op benoeming provinciaal ambassadeur
Bij de promotie van de eigen regio focust West-Vlaanderen op de speerpunten genieten, ondernemen en kwaliteit. Om het ondernemerschap in een positief daglicht te plaatsen, wil het provinciebestuur drie jaar lang beroep doen op ondernemingen die zich onderscheiden door hun voorbeeldfunctie en uitstraling naar de buitenwereld toe. Bij de REO Veiling is men trots tot die selecte groep van bedrijven te behoren, samen met kleppers zoals Barco, Roularta en Bekaert.
"De nominatie is er gekomen dankzij de gezamenlijke inspanningen van onze producenten en alle medewerkers op de veiling", luidt het in een persbericht. "We mogen er terecht fier op zijn dat we deze titel samen hebben verdiend en we zullen er alles aan doen om een waardige ambassadeur voor onze provincie te zijn".
De provincie en de POM West-Vlaanderen engageren zich om de ambassadeurs een duwtje in de rug te geven door middel van brochures, promotieruimte op evenementen, de provinciale website, enzovoort. Het is de bedoeling dat de geselecteerde bedrijven ook prioritaire partners worden bij netwerkactiviteiten en handelsmissies.
Naast de REO Veiling, Unifrost en Ardo selecteerde West-Vlaanderen nog een aantal andere ondernemingen die actief zijn in de voedselketen. Het gaat om Veurne Snack Foods, Marine Harvest Pieters, Biscuiterie Jules Destrooper en brouwerij De Halve Maan.
Bron: Vilt