Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'5 a day' landt beter bij kinderen dan bij ouders

Kinderen begrijpen de boodschap van '5 a day' campagne beter dan hun ouders. Uit onderzoek van Colmar Brunton blijkt dat 93% van de kinderen de boodschap om vijf porties groenten en fruit per dag te eten begrijpt. Bij de ouders lijkt bij slechts 68% de boodschap over te komen. Aardbeien, appelen en watermeloen vormden de fruit top-drie voor de kinderen, bij de groenten gold dat voor suikermais, wortelen en aardappelen. Broccoli kwam als vierde favoriete groente uit de bus. Paula Dudley van de 5 a Day-campagne noemt de resultaten bijzonder bemoedigend.

Bron: Peppers Today
Publicatiedatum: