Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Campagne voor lekker, eerlijk en gezonde groenten en fruit

Postuma introduceert Vol Smaak

Tholen – Fa. Postuma uit IJsselmuiden de groothandel voor de AGF-specialist is onlangs van start gegaan met de marketingcampagne Vol Smaak. In samenwerking met een aantal klanten werd deze campagne ontwikkeld voor de AGF-specialist om het bedrijf in de markt te zetten als kwalitatief hoogwaardig. Daarnaast roept het bij de consumenten op dat de ondernemer bewust met het product en de teler om gaat en alleen de lekkerste en beste producten verkoopt.

Vol Smaak staat voor lekker, eerlijk en gezond eten. Het product smaakt zoals het hoort te smaken. Er wordt nauw samengewerkt met vaste telers, die bewust het product aan het verbouwen. Dit laatste aspect wordt sinds kort extra onder de aandacht gebracht onder het subthema functional food (voeding met specifieke functie voor de gezondheid). Vol Smaak wordt in de winkels en marktkramen gecommuniceerd met een aantal borden waarop de drie uitgangspunten staan en de wekelijkse aanbiedingen. Ook is er een website gelanceerd voor consumenten waar Vol Smaak wort uitgelegd en waarop filmmateriaal van de telers te vinden is.



Bovendien ontvangt de AGF-specialist elke week posters en flyers met daarop de twee reclame artikelen. Op de flyers die uitgedeeld worden aan de consumenten staat ook iedere week een leuk recept. De aanbiedingen zijn altijd producten die op dat moment kwalitatief op de top zitten, dus midden in het seizoen en actueel. Daarnaast hebben waar mogelijk streekproducten de voorkeur. Vol Smaak richt zich echter niet alleen op de actieproducten maar eigenlijk op de gehele zaak. Het is de bedoeling dat de individuele ondernemer zo ver kan gaan als hij of zij zelf wil met deze campagne. De vrijheid van de ondernemer blijft duidelijk gewaarborgd en dat geeft uiteindelijk het beste resultaat.

Tenslotte is Vol Smaak een campagne die in iedere zaak toepasbaar is, ongeacht of men aangesloten is bij een organisatie/formule. Het gaat om het verhogen van het kwaliteitsbeeld van de onderneming in de ogen van de consument, op gebied van smaak, verantwoord ondernemen en gezondheid. "De consument moet er blind van uit kunnen gaan een topproduct te kopen, zowel in smaak als kwaliteit", aldus Elbert Spijkerboer van Postuma.

Klik hier voor de website van Vol Smaak.

Voor meer informatie:
Elbert Spijkerboer
Postuma AGF
Tel.: (038) 337 00 95
Fax: (038) 332 26 10
www.postuma.nl