Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vijfde Van der Knaap Symposium in teken van retail

Op donderdag 12 november vindt in de Westlandse Druif het vijfde Van der Knaap Symposium plaats. Dit jaar is het thema retail. Met de vraag 'Werk aan de winkel?' gaan telers, tuinbouwbedrijven en supermarktkenners in debat over de samenwerkingskansen met de supermarktbranche.

“Werk aan de winkel?”

De titel van het symposium is "Werk aan de winkel?” Steeds vaker beslissen consumenten pas in winkel wat ze kopen. Zeker bij bloemen, planten, groenten en fruit zijn impulsaankopen meer en meer aan de orde. Hoe kan een teler hierop inspelen? Welke kansen biedt de retail voor tuinbouwbedrijven? En welke mogelijkheden kunnen verder nog benut worden? Tijdens het symposium geven drs. Gerard Rutte, supermarktspecialist en retailkenner, en het forum van supermarkten Jumbo en Vomar antwoord op deze vragen.

Van der Knaap Symposium

Het Van der Knaap Symposium wordt ieder jaar georganiseerd door de Van der Knaap Groep uit Kwintsheul, in samenwerking met enkele partners: Beekenkamp, Florensis, Formflex, Metazet en Chrysal. Het doel van het symposium is om de doelgroep (kwekers uit de sierteelt en glasgroenteteelt) te voorzien van actuele hoogwaardige informatie over marktontwikkelingen.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer