Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Per verkochte punnet vast deel naar borstkankeronderzoek

Sharp Interpack ontwerpt roze champignonpunnet voor Asda

Sharp Interpack heeft voor Asda een speciale roze punnet voor champignons ontworpen. De roze punnet wordt ingezet ter bevordering van de Tickled-Pink campagne van het Breast Cancer Care. De campagne gaat nu z'n dertiende jaar in en heeft al bijna £ 20 miljoen opgebracht voor borstkankeronderzoek.



De retailer doneert £ 0,11 van elke verkochte punnet (ter waarde van £ 1,08) aan het liefdadigheidsfonds dat zich inzet voor onderzoek naar borstkanker. Tony Manners van Sharp Interpack is trots mee te werken aan dit initiatief dat een aanzienlijke hoeveelheid geld bijdraagt aan een dergelijk goed doel. 
Publicatiedatum: