Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Axidus denkt mee met haar klanten
De media staat vol met berichten over de Mexicaanse griep. Wekelijks lezen we hoeveel mensen er zijn besmet, hoeveel mensen er zijn overleden en nu ook hoe we ingeënt kunnen worden. Bedrijven zitten net zoals u niet op deze griep te wachten en zullen dan ook de nodige maatregelen treffen. Nu kan het zijn dat ondernemers zich goed voorbereiden, maar dat zij toch in de problemen komen doordat het uitzendbureau, dat hen personeel levert, niet goed is voorbereid.
Axidus wil graag de garantie geven dat zij ook uitzendkrachten leveren als de grieppandemie onverhoopt toeslaat. Zo is er een grote pool opgebouwd met productiekrachten en chauffeurs die per direct inzetbaar zijn. Op de vestiging zijn er ook de nodige maatregelen getroffen, zodat het eigen personeel niet snel besmet zal zijn. Er zijn o.a. extra hygiënemaatregelen getroffen binnen het gebouw. Dit wil zeggen: dagelijkse schoonmaak van de vestiging, extra wijzen op het wassen van handen en het gebruik van wegwerpdoekjes.
Veel bedrijven denken dat ze goed voorbereid zijn, maar zijn ze dat daadwerkelijk? Is men zich ervan bewust wie de sleutelfiguren binnen de organisatie zijn? Door tijdig maatregelen te treffen, kan uitval van processen worden voorzien en wellicht worden voorkomen. Axidus helpt hier graag bij! "Ook in de moeilijke tijden staan we voor onze klanten klaar. En wees eerlijk, 2 weten meer dan 1", aldus Rene Brökling.