NL: alle begrip
De eerste stap is een goede inventarisatie van de wensen van de klant én van de uitzendkracht. Door dit goed op elkaar af te stemmen worden problemen voorkomen. Door vervolgens te investeren in de relatie tussen klant, uitzendkracht en uitzendbureau zorgt NL ervoor dat een uitzendkracht beter gaat presteren. Dit doen ze door wekelijkse bezoeken op het bedrijf door tweetalige Jobmates. Zij zijn de verbindende schakel tussen klant en uitzendkrachten. Allerlei praktische zaken worden afgestemd. Dit loopt van de vakantieplanning tot de prestaties op de werkvloer. Opdrachtgever en uitzendkracht kunnen deze belangrijke zaken op die manier in hun eigen taal regelen!
Daarbij zorgt NL ervoor dat de uitzendkrachten ook buiten hun werktijden goed worden begeleid. Goede huisvesting volgens de SKIA-normen, goed en veilig vervoer, begeleiding waar nodig (bijvoorbeeld op medisch en sociaal vlak) en een stipte administratieve afhandeling zijn hiervan goede voorbeelden.
Door deze manier van werken draagt NL bij aan een betere prestatie op de werkvloer en daarmee uiteindelijk aan een lagere kostprijs En dat is tenslotte het belang van de klant. Dat daarbij wet- en regelgeving altijd leidend zijn, spreekt voor zich. In de afgelopen jaren hebben steeds meer bedrijven kennis gemaakt met de manier van werken van NL. Vrijwel altijd naar wederzijdse tevredenheid. Juist in de huidige marktomstandigheden slaat de manier van werken van NL aan. Dit komt doordat NL begrijpt waaraan klant én uitzendkracht behoefte hebben. Het motto van NL is niet voor niets: "Wij verstaan uw wensen!"
Voor meer info:
www.nl-jobs.com
[email protected]