Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ASDA geeft consumenten meer macht

ASDA lanceert drie nieuwe initiatieven die consumenten invloed geeft over de formule: Chosen by You, Aisle Spy en Bright Ideas. Bij Chosen by You test een klantenpanel nieuwe producten eerst voordat ze in het assortiment worden opgenomen. Aisle Spy is onderdeel van Window into Asda en geeft klanten een kijkje achter de schermen bij de organisatie door middel van webcam-beelden en ongecensureerde blogs. Bij Bright Ideas beloont ASDA consumenten met interessante ideeën, die een kostenbesparing voor de supermarktorganisatie moeten realiseren. De beloning bestaat uit 5% van het door ASDA bespaarde geld. De nieuwe initiatieven hebben tot doel een grotere klantenloyaliteit te creëren.

Bron: SupermarktActueel
Publicatiedatum: