Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF Servicepunt Praktijkavond bij Postuma groot succes

Woensdagavond 30 september hield het AGF Servicepunt bij Postuma VAST groothandel de laatste in een reeks van drie praktijkavonden. Een zeer succesvolle avond. Dat kan wel worden vastgesteld. Ingrediënten die de avond hebben gevormd zijn: ruime opkomst van groentemannen, de boodschap van de avond en de betrokkenheid van alle aanwezigen.

Circa 65 groentemannen hebben de praktijkavond van het AGF Servicepunt bijgewoond. Sommigen kwamen van ver. Er kwamen groentemannen uit Noord-Limburg, de Betuwe, Twente en Noord-Friesland. Tel daarbij op de warme ontvangst van gastheer Postuma en dat verklaart al snel de betrokkenheid en passie van alle aanwezigen in de zaal als het gaat om onze AGF branche.

De boodschap van spreker Sjors Reeder was wederom duidelijk. Overspoel je klant met duidelijke communicatie. “Vertel ze waarin je goed bent”. Wasmachine fabrikant Miele doet het immers ook. “Er is geen betere”. Sjors heeft zijn vele ideeën, zoals het Volle Smaak concept, gedeeld met de aanwezigen en wil dit ook in samenwerking met Postuma en het AGF Servicepunt ten goede laten komen voor alle groentemannen. Sjors benadrukte dat iedereen gebruik moet maken van de instrumenten van het AGF Servicepunt; “Het is immers in ieders belang.”

De reacties die vanuit de zaal kwamen lieten een hoge mate van betrokkenheid zien. Er werden duidelijke en kritische vragen gesteld. Hierdoor kwam er een gezonde discussie opgang. Daarop komt een vervolg, dat is immers noodzakelijk. Er staan oriënterende en voorbereidende gesprekken gepland tussen Postuma, Sjors Reeder en het AGF Servicepunt. Daarnaast wordt in de communicatie richting de achterban zaken aangepast. Duidelijker communiceren onder het mom van “doe wat je vertelt en vertel van je doet” en een verdere investering in en professionalisering van het ADN magazine.

Erik Postuma: “Ik vond de praktijkavond een avond die al mijn verwachtingen te boven ging, zowel qua aantal aanwezige ondernemers als ook de inhoud van de avond. Echt een positief kritische avond waarin we uiteindelijk tot de conclusie zijn gekomen, dat er meer integratie in onze branche nodig is tussen de verschillende belanghebbenden.”
Publicatiedatum: