STR3TCH marketingadviesbureau voor versketens in Maasdijk
Ambitie van STR3TCH is om in alle geledingen in de verssector klanten te bedienen met strategische adviezen, ideeën en contacten om deze klanten succesvoller in hun markten te laten opereren. De filosofie is dat het bureau klanten kan bedienen vanaf de start van de keten bij het veredelingsbedrijf tot aan de consument. Dit verklaart de naam STR3TCH. Ook zal STR3TCH als onafhankelijke partij een aantal eigen concepten in de markt zetten, waarvan het Q&Me label voor komkommers de eerste is.
De partners in STR3TCH vullen elkaar goed aan wat betreft expertise, ervaring en netwerk. John van de Sluis was directeur van telerscoöperatie FresQ en was daarna 2 jaar lang actief als management consultant. Maurice Wubben werkte na dienstverbanden bij Koppert Biological Systems en Rijk Zwaan vier jaar zelfstandig als communicatie manager voor opdrachtgevers en organiseerde events binnen en voor de sector. Rick Klaaijsen is directeur van het Rotterdamse ontwerpbureau Creatieve Zaken. Bij STR3TCH is één medewerkster in vaste dienst.
STR3TCH betrekt per 5 oktober een nieuwe kantoorruimte op het nieuwe industrieterrein Honderdland in Maasdijk.