Praktijkavond AGF Servicepunt bij Harrie Goesten groot succes
Na een rondleiding en kop koffie met gebak begon Iwan van Vliet de avond met een korte inleiding. Een inleiding met bekende informatie maar met een nieuwe boodschap. "Het pakket van het AGF Servicepunt is meer dan alleen de themaposters; het is een compleet marketingpakket" was zijn duidelijke stelling die een paar minuten later volledig ondersteund toen spreker Sjors Reeder aan het woord kwam. Een inspirerend verhaal van bijna een uur was het gevolg waarbij marketing met behulp van het AGF Servicepunt centraal stond.
Een uur vol marketing. Dat simpele woord dat ervoor kan zorgen dat de consument ons, de groenteman in Nederland, ziet staan. En niet af en toe. Nee, zo vaak mogelijk. Sjors sprak van een 'communicatie-tsunami'. En ook steeds weer op een nieuwe en onderscheidende manier. Blijf de consument prikkelen en zorg dat hij een reden heeft om jou klant te zijn was zijn heldere boodschap. Het instrument dat iedere ondernemer daarvoor kan gebruiken is het AGF Servicepunt… de megafoon tussen de ondernemer en de consument.