Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sappen en fruit bij bij Bakker Bart

Bakker Bart gaat zich intensief richten op de speerpunten vers, lekker en genieten. Via een pilot in vijf vestigingen worden ondermeer testen gedaan met een koelmeubel met verse sappen en smoothies, en met vers fruit in manden bij de toonbank. Dat schrijft Bakkerswereld. Naast de speerpunten vers, lekker en genieten streeft de keten ook naar meer openheid in de winkels.

Uit eigen onderzoek van Bakker Retail bleek dat Bakker Bart volgens klanten te veel op fastfood was gericht en te weinig op good food. Ook was Bakker Bart vooral in trek bij de jeugd als ‘gezonde McDonald’s’, terwijl Bakker Bart graag een brede doelgroep wil aanspreken.

Bron: Snack Koerier
Publicatiedatum: