Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fruitmasters Health Institute bij Health Angels

Vanaf zondag 30 augustus gaat het televisieprogramma Health Angels voor het tweede seizoen van start op RTL 4. Onder aanvoering van TV-persoonlijkheid Chimène van Oosterhout worden alle vragen op het gebied van gezondheid beantwoord, in de breedste zin van het woord. Gezien de inhoud en doelstellingen van dit programma, heeft Fruitmasters met de desbetreffende producent de handen ineen geslagen om het Health Institute bij gezondheidsbewuste mensen onder de aandacht te brengen.

Doelgroep en kijkcijfers

De uitzending vindt wekelijks plaats op zondag om 16.00 uur en heeft als voornaamste doelgroep vrouwen in de leeftijd van 35 tot 49 jaar. Tevens richt het programma zich op een brede groep ‘boodschappers’ variërend van 20 tot 49 jaar. Vorig seizoen bereikte Health Angels per aflevering een publiek van 400.000 kijkers.

Fruit onderdeel gezonde leefstijl

Iedereen weet dat fruit goed voor de gezondheid is, maar wat maakt fruit nu zo gezond? Fruitmasters Health Institute is continue aan het zoeken naar antwoorden op deze vraag. Met het programma Health Angels krijgt Fruitmasters nu de mogelijkheid een grote groep consumenten te bereiken. Gedurende tien weken wordt wekelijks in een speciaal item aandacht besteed aan fruit en in hoeverre de consumptie ervan bijdraagt aan de gezondheid. Tevens zal dr. Roger Peeters, directeur Product van de Koninklijke FruitmastersGroep en verantwoordelijk voor het Health Institute, in het programma aan het woord komen om ondermeer de werking van vitamines, antioxidanten en vezels toe te lichten. Het uiteindelijke doel is om bij consumenten op een informatieve en inspirerende manier meer bewustzijn en beleving te creëren op het gebied van fruit.
Publicatiedatum: