Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Verpakking verdient extra aandacht

Als verpakking om een consumentenproduct kunt u niet meer volstaan met een vetvrij papiertje of een eenvoudige kartonnen doos. Daarmee doet u uw merk te kort. U valt niet op in het schap en u mist een kans uw merknaam te pushen.

Verpakking om consumentenproducten is in beweging. Met een goede verpakking kunt u uw merknaam versterken en valt u meer op in het schap. Daarom hoort de verpakking ook eigenlijk gewoon thuis in de marketingmix. Is dat bij u al het geval? Bereid u er bovendien op voor dat prototypes van verpakkingen steeds vaker digitaal ontworpen zullen worden. Geen onlogische ontwikkeling, aangezien ze ook in een online winkelomgeving moeten voldoen. Denk bovendien aan de juiste maatvoering; ook een aandachtspunt voor de komende jaren. U heeft dus wel een aantal uitdagingen om uw toekomstige verpakkingen aan te laten voldoen.

Bron: Marketingrendement.nl
Publicatiedatum: