Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AH, Aldi, C-1000, Jumbo, Lidl, Plus en Super de Boer

“Elke week actuele consumentenprijzen op je bureau, dat is waar we ons hard voor willen maken”



Fruit Market Intelligence is een onafhankelijk onderzoeksbureau en wordt aangestuurd door Marlies Bouman. Met een professioneel team zorgt ze ervoor dat wekelijks meerdere filialen van de grootste supermarktketens worden bezocht. "De AGF is een dynamische handel, er wordt keihard gewerkt en de prijzen veranderen waar je bijstaat. Er is duidelijk behoefte aan heldere prijsinformatie. Niet alleen groothandelsprijzen, maar juist ook de prijzen die de supermarkt aan haar consumenten vraagt."

Wekelijks wordt een rapport; de ‘FMI Up-date’ samengesteld. Deze Up-date bestaat uit meerdere pagina’s (7-10) waarin alle aangetroffen prijzen van groenten en fruit overzichtelijk zijn weergegeven. Ter kennismaking kan nu de FMI Up-date van week 35 gratis worden gedownload.

"De ervaring leert dat de teler, handelaar, groenteman helaas weinig tijd heeft om prijzen te meten in de supermarkt. Daar willen wij op inspelen, wij willen dus ‘de ogen’ van de handel zijn, laten weten wat er op de vloer van de supermarkt gebeurt."


Marlies Bouman
Naast een wekelijks prijsoverzicht, brengt Fruit Market Intelligence ook in kaart welk assortiment in de schappen ligt: welke verschillende soorten verpakkingen worden er aangeboden, in welke eenheden en welke variëteiten. Ook als er tamelijk nieuwe of ongebruikelijke producten worden aangeboden zoals de Delbare- en de Delcorf-appel of dat er een bijzondere variëteit groenten wordt aangeboden, is onze klant in dezelfde week nog op de hoogte.

Op maandag- en dinsdagochtend worden de prijzen gemeten en verwerkt. De klant krijgt in de loop van dinsdag het resultaat per fax of per mail binnen. Het abonnement kost €149,- excl. BTW per maand.

"We zijn een onderzoeksbureau in de groei. Als blijkt dat de klant behoefte heeft aan bepaalde informatie, bijvoorbeeld andere supermarktketens, kwaliteitsinformatie, etc; willen wij dat graag leveren. We zien genoeg groeimogelijkheden!"

Voor meer informatie gaat u naar www.fruitmarketintelligence.nl. U kunt zich aanmelden door het aanmeldformulier in te vullen.

Ook kunt u contact opnemen met Marlies Bouman, 038-3335516 of 06-30335687
Publicatiedatum: