Deelname Geschmackshaus aan Edeka Supercup en Gamescom
Met de enige échte zintuigelijke presentatie (zien, ruiken, proeven!) werden reacties als 'schmeckt super' en 'jetzt bin ich fit fuer Gamescom' ontlokt. De nabijheid van pressdesk van de organisatie resulteerde op de persdag in veel aandacht van de regionale media. Een week eerder stond de vruchtgroentenpresentatie in Dresden met als belangrijkte bezoeker 'Prinz zur Lippe' en in Munchen ter ondersteuning van één van de 8 genomineerde Edeka Supermarkten voor de Edeka Supercup. 'Wir müssen in das Herz der Konsumenten. Wir wollen mehr Verkauf..... Ihr doch auch! – zusammen können und wollen wir das umsetzen! aldus de 'begeisterde' Edeka directeur Dr. Melic.
Het Geschmackshaus bezoekt de komende periode nog het Schadowstrassenfest in Duesseldorf, de IFA in Berlijn (structurele samenwerking met Der Feinschmecker!) en de Octoberfesten in Muenchen. Het smaakhuisje vormt een van de belangrijkste pijlers onder de imago vruchtgroentencampagne Duitsland die loopt van 2008-2010.
Meer informatie: www.hollandproduce.nl