Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Deelname Geschmackshaus aan Edeka Supercup en Gamescom

Mannen met staartjes, veel fraaie graphics en mooie muziek: deze week staat het Geschmackshaus van GroentenFruit Bureau op de gamebeurs Gamescom in Keulen. Onder de noemer 'fit voor gamen met Hollandse vruchtgroenten' worden de ruim 200.000 bezoekers van deze internationale Gamingbeurs geïnformeerd over de kwaliteiten van de Nederlandse vruchtgroenten(teelt).



Met de enige échte zintuigelijke presentatie (zien, ruiken, proeven!) werden reacties als 'schmeckt super' en 'jetzt bin ich fit fuer Gamescom' ontlokt. De nabijheid van pressdesk van de organisatie resulteerde op de persdag in veel aandacht van de regionale media. Een week eerder stond de vruchtgroentenpresentatie in Dresden met als belangrijkte bezoeker 'Prinz zur Lippe' en in Munchen ter ondersteuning van één van de 8 genomineerde Edeka Supermarkten voor de Edeka Supercup. 'Wir müssen in das Herz der Konsumenten. Wir wollen mehr Verkauf..... Ihr doch auch! – zusammen können und wollen wir das umsetzen! aldus de 'begeisterde' Edeka directeur Dr. Melic.

Het Geschmackshaus bezoekt de komende periode nog het Schadowstrassenfest in Duesseldorf, de IFA in Berlijn (structurele samenwerking met Der Feinschmecker!) en de Octoberfesten in Muenchen. Het smaakhuisje vormt een van de belangrijkste pijlers onder de imago vruchtgroentencampagne Duitsland die loopt van 2008-2010.

Meer informatie: www.hollandproduce.nl
Publicatiedatum: