AGF Servicepunt-teller bereikt de 150
Paul en Liesbeth ontvingen maandagmiddag niet alleen een marketingcheque maar tevens prachtige bloemen, vier gratis kliklijsten én 150 euro korting op de marketingcampagne. Uiteraard waren zij blij verrast. Zij zien in de instrumenten die het AGF Servicepunt aanbiedt een prima houvast om op een snelle en professionele manier de communicatie-uitingen in de winkel te beheren. "Het biedt een stuk gemak", aldus Paul. Standpunt van Paul is dat je zeker gebruik moet maken van collectieve instrumenten. Deze leveren namelijk aanzienlijke toegevoegde waarde aan je dagelijkse bedrijfsvoering.
Continue worden de activiteiten van het AGF Servicepunt verder aangescherpt om de groentespecialist nog beter van dienst te kunnen zijn. "Hiervoor halen wij de nodige input uit onze klankbordgroep van groentespecialisten. Ook geluiden die bij ons secretariaat binnenkomen worden meegenomen in onze plannen", aldus Van de Kamp. Daarnaast richt het AGF Servicepunt zich op een gezonde toename van het aantal deelnemers. In september van dit jaar worden drie avonden, verspreid door het land, georganiseerd voor alle deelnemers. Tevens zullen ADN leden uitgenodigd worden, om kennis te maken met het AGF Servicepunt. Houdt uw digitale nieuwsbrief in de gaten.